CHILLLAAAAAAA

MMMMMMMMMMMMH så jäkla sugen på kina mat! man bara hallå kina hoe :D
annars gör jag ingenting har tränat fotboll varje dag sen torsdags hihi det lät inte mycket men finns inte ngnstans jag inte har träningsverk BARA NICE!
igår hade jag och patricia barnkalas eftersom hon fyllde år för ett tag sen ;)
klockan fyra fick vi en snilleblixt att vi skulle bada, och inte nog med det vi skulle ner och ha naken bad GAY? nejde :D
iallafall sagt o gjort (han på vägga HAHAHHAHAHA) så gjorde vi det och kallt? japp
finns inte mer att säga om mitt extremt speciella liv, jo att det är kalleorre dagarna i helgen! taggA motherfucker här kommer jag! jajajaja en bild till denna text? nepp överskattat!
frukost på börjes imorogn TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0