chips:(

Kan man vara allergisk mot chips?.. sånnafall så är jag förmodligen det..............jag vet, hur hemskt låter det inte?:Iallafall, varje gång (dem senaste månaderna) när jag äter chips så mår jag hur illa som helst dagen efter, igår åt jag chips och jag skojar inte jag har viljat spy typ hela dagen. Fyfan my heart är så jävla broken. Chips är min stora kärlek här i livet och det vet förmodligen alla som någon gång varit med mig. he-he-he.

Eller så kanske det är så att jag har ätit för mycket chips och nu säger magen NEJ inte mera,men tyvärr det går ej. mitch <3 chips forever.
Btw älskar att amanda har lagt upp det föra inlägget tre gånger på raken:) men det gör henne inte mindre kung för det c:  possshaj/ m--m-m-micheeelle

Kommentarer
Postat av: petra

Hej såg din kommentar på hofosho, har du sett att Vira startat egen blogg? Kolla in kandylandy.se

2010-08-31 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0