=)

hård helg, KALLEORRE förfan..
det va fan as kul ja det va det.. men vi ska inte gå in på detaljer men ni ser ju bara där hur kul det va ha-ha-ha...
Imorgon kommer en jävla massa gubbar hem till mig (btw vad jag svär! förlåt) dom ska göra om mitt badrum OCH eftersom vi bara ha ett så har vi ingen toa eller dusch på en veckaa! och om en vecka åker jag till grekland MED FAMLJEN EKSTRÖM! whihihihihi :> NICE MANNENNNNNNNN... (a
iallafall så kanske jag åker till älmhult på onsdag just för att jag ska kunna skita hur mycket jag vill.. haha ehm nej skämt o sidor.. Men det kan ju bli nice iallafall
4 FUCKINGDAGAR KVAR! LÄNGTAR SOM FAN..: OM JAG DÖR I FLYGET ELLER UTAV HETTAN DÄR NERE SÅ FÅR NI MIN DATOR, den suger...
TJO NEGER
/ amadna olssoN the fucking staaarrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0