JABBADABBADUUH

Nu har skolan börjat och det är faktiskt kul, nu mera är det så att man vill sova för att det ska bli skola igen.. inte så att man har ångerst att gå upp för att åka iväg till skolan. Även att klockan står på 6 så känns det mycket bra :D
fått datorn idag och dte är fan stört skön, säkert släkt med mig... jag tror det ialalfall :D och bra schema har jag fått med, slutar kvart över 11 imorgon och sen blir det kinamat med mammis.. UNDERBART, i helgen blir det förmodligen bio om det inte är ngt annat ivägen hihihhah, jag ravear just nu med mjukisbyxor ocg håret i en toffs och steker på rätt bra i min extremt hårda stol, annnars är det bra tackar som frågar!
nejnej nu har jag för mycket energi vilket beror på brist på sömn.. (a) jaja sova snart då kanske(?) japp!
haha..

se yaaah imorogn mina vänner, PUSSSSSSSSSSSSSSHAJ! / MÄNDY BÄST AV ALLA!

här ravear vi i grekland  :D
patricia, jimmy, jag och evelina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0