När jag bara rullar fram

Har bara en sak att säga! 
jag STÖR mig på folk som påstår att ''man måste klä sig annorlunda'' för att vara sig själv!?!?! wft (cool) men jag är 100% mig själv men måste jag se ut som ett jävla fan för det..( jag menar i klädväg) NEJ DET MÅSTE JAG INTE.
ett exempel:
denna tjejen? ser hon ute att vara sig själv?p.g.a hennes färgade hår osv, kind of ovanligt ju. För mig ser hon bara jävligt ful ut men om hon gillar det visst. Men nu är det inte henne jag klanka ner på utan alla som bara: åhhhhh älskar folk som är sig själva<3 Men vadå? om det bara är utseéndet man har att gå på när det gäller ''att vara sig själv'' så tror jag ni borde vara jävligt svaga:)


hahahahha detta var nog det seriösaste inlägget i denna bloggen? vad fan har hänt. inte okej hejdå.

Kommentarer
Postat av: jezzi

sv: Tackar så jättemycket! :D



Håller förresten med om detta inlägget till 100%. :) Bara för man inte sticker ut ur mängden, betyder det inte att man inte har sin egen stil.

2010-08-31 @ 16:00:21
URL: http://hofosho.se
Postat av: Moa

Håller med.

2010-08-31 @ 16:34:34
URL: http://tjorvenkorvenmu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0