onödigt

det tog inte lång tid ifrån när jagh bloggade tills jag bloggade igen, men jag satt o tänkte på en sak... När går i 6;an coolaste åldern i sitt liv ungefär, man är tuffast av alla.... Iallafall då är man för cool för att heta sittt riktiga man och man kommer på det tuffaste smeknamnet som bara går och bara hatar när någon säger en riktiga namn.. men sen när man börja mogna framåt slutet av 8 :an så inser man hur töntig man är och blir arg om någon säger något annat namn än det man har..  haha fatta mycket som händer med en på bara ett år typ, det är helt sjukt. :D jag önskar att jag ahde ett smeknamn påtal om det, fick alltid heta "amanda" så jag min status höjdes inte i 6:an som alla andras...  :( HAHA.. fanmed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0