stockhööölm

tjohejjjj allihopa. Befinner mig just nu i sthlm, som ni säkert redan visste.  I en stad fylld av skottar iklädda kilt, massa fåglar och äckliga människor som har maskeraddräkter på sig kan ju inte bli annat än bra.Fyfan verkligen det värsta jag vet alla tre sakerna liv_rädd.
Annars äre braaaaaa!
Kollade på new moon herromdagen. och igår var vi och kollade på ecplise. SÅ nu har jag äntligen sett alla twilight filmerna. och detta sa jag mest för amanda skulle veta:)
Erhm..var på kräftskiva innan. haha rave, gott som fan var det iallafall. JUST NU: sex and the city and chill i soffan. och imorgon så blir det en tripp i skärgården med båten. mysigtmysigt.
Har även varit mycket rave i lekparken ska ni veta, har blandannat blivit filmad av tv4 nyheterna..verkligen inte okej och har även träffat på min största idol där i parken Carin da silva <3333333 MILF.
/ michelidichelipicheli_random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0