sweet home alabalma

Tja. Hemma till mitt älskade hem och till min kära säng.ännu en gång. gött kött vampyreNnnnn. Håller på att hjälpa Kevin och Lisa att baka en massa kakor,dom är ju för söta. Dem skulle tydligen sälja massa kakor någonstans hahaha..fattade inte riktigt:)  har iallafall lyckats bränna mig på en plåt två gånger, kass som man är.
Efter en lååång bussfärde hem igår så träffade jag på steff och jeff på stationen i växjö och så bestämde sig jag och stefanie för att lejka på kvällen..o det gjorde vi med;pPpP trevligtrevligt.
Ikväll blir det kanske till att dra ut till säljeryd?hah rave och fixa in för nästa helg. om inget bättre händer dvs:D Nu ska jag baka vidare och sen blire duschen. seyah later bitcheeeees!(hahaha) 
Btw Så var det stört skönt i Stockholm..så här kommer några bilder påre..eftersom vi brukar vara så serriösa i denna bloggen med bilder och sånt tänkte jag :):):)):9
alla barn älskar michelle och snart kommer det en ny jävel in i sammligen
hej
kräftkalas kräftkalas och många nubbar tas
Åka båååååt wiwwi
Fjäderholmen..tror jag stället hette som vi hälsade på en dag
ser ju ut att ha haft askul ju.................
tog bara bilder till sophia åkte hem så det som händer eftre det förblir hemligt....

/ mitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0