Mitch tycker till. Jo-de

Jag brukar få komplimanger för vad får jag inte komlimanger för?..
Jag tycker det är obehagligt att vara ensam hemma:(
Jag har samlat på 50-öringar. ha-ha-ha
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är typ hårdrock 
Jag har en förmåga att vara bäst när ingen ser:o
Jag ångrar att jag aldrig orkar ta tag i saker
Jag glömmer aldrig vem jag är:)
Jag tror på gud
I smyg brukar jag läsa folks sms.. 
På offentliga toaletter brukar jag bara gå på i nödfall
I min jackficka har jag alltid kvitton nycklar läppglans och givetvis min tur-sten
Någon/några brukar kalla mig för miche mitch kingen. ja ni förstår
Det här året kommer jag fylla 16 wiiihuw.rave_ålder-.-
Jag hoppas att jag en dag campar i mårdslycke;PpPpPpp
Jag stör mig på människor som gör saker de inte står för och folk som saknar respekt osvosv
Något av det sötaste jag vet är ritchie såklart
I telefonen svarar jag hallå?..
En låt som gör mig glad är anton och affe - släpp mig fri. kanske inte borde bli glad för den menmen:D
En låt som kan få mig att gråta är Stefanieh-bästavän. hah:)
Om jag är ensam hemma brukar jag vara paranoid och vara galet rädd för inbrott.
På McDonalds beställer jag oftast olika varje gång
Jag tycker jag är ganska duktig på att vara fett
Ibland undrar jag varför folk är så tröga att dom inte kan fatta själva hur tröga dom är:(
Jag fick en "aha-upplevelse" när får det varje dag.
Jag tycker inte om 18åriga fjortisar. p i n s a m t
Det dyraste jag har köpt chokladkaka 12 kr
Ett köp jag ångrar är en jävla massa kläder och skor
Jag tycker om människor som kan vara glada utan att hålla på så inuta helvete. chilla förfan
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag köpt en chipspåse
Jag ser upp till alla utom dom som är dumma i huvet:D





passande bild tyckte jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0