Fult att va ful

wööh. Är fortfarande kvar i stockholm åker hem på torsdag eller fredag hade jag tänkt mig. Så det blir nog bra:) blir kanske grönan någon utav dagarna he-he trevligt värre. Och när jag kommer hem härifrån så hoppas jag galet mycket på att Sophia kan färga mitt hår. För man vill ju inte se ut som ett jävla fan i huvudet när skolan börjar igen. Påtala om skolan så är jag inte taggad på att börja över huvudtaget, fyfan va tråkigt faktiskt. Lite lustigt eftersom jag alltid brukar ''sakna'' skolan lite grann sista veckan av sommarlovet+att jag ska ju börja ny skola och allt nu med. Så lite taggad borde jag vara fast ne..inte överhuvvetaget. jaja galet mannen :D Nu hade jag tänkt mig att ta ett varmt och härligt bad(haha) för jag känner mig som ett skabb som inte duchat på 15 dagar å herre jävlar:D och jag har hört att det är fult att vara ful..inte okej. ska göra något åt det nu hade jag tänkt.
/fläskis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0