duktiga_mändy

Då var det dags att skriva igen, Dagen idag har varit väldigt kort  "sov" hos michelle igår men va tvungen att gå hem klockan 7 för att jag blev allergisk så jag satte mig on tha bike och cyklade snabbt hem för att ta en tablett. Väl hemma orkade jag inte gå o lägga mig även fast jag sovit högst en timme, la mig på soffan och satte på greveholm FETT BRA YEYE! somnade sen till slut och vaknade klockan 3 = halva dagen förstörd :D
iallafall eftersom vi skulle ut och springa 3 ggr i veckan så fick även springskorna åka på idag med, duuuuuuuuuuuuuktig, tack jag vet :) . Sedan bärde det av mot pappasjobb för att tjärna ihop lite pengar, det va ju braaaaaaaaaa. det är allt jag har hunnit med idag och klockan är liksom snart 8. moget! hoppas jag gör ngt kul ikvälll JODE TJOHEJ NEGER GAY

/mändy tha man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0