HARD WORK MOTHERFUCKER

ja juste, efter 4 dagars plåga och då menar jag P L Å G A.. så är jag äntligen klar med jobbet och kan njuta av att pengarna rullar in! nej men så farlig är det inte egentligen utan att det är så att det har ju varit marknad så dessa 2 sista dagarna har det varit en jävla massa folk , vilket gör att allt blir brottom och känner sig senil hela tiden utav all den stress t.ex. slängde tallriken i papperskorgen nice OH YEEES.. jaja nu sitter jag i min säng och chillar med jordgubbarna från min egna gård! och igår va det marknad det va himlas kul och va där med the brudz och träffade såklart massa mer!! :)

 jaja imorgon hoppas jag på att evelina har lust att köra till växjö så vi kan handla some kläder? tror ni det kommer gå? icke... aja vi får väl se det, DET VA ALLT FÖR MIG!

/ ENUTBRÄNDAMANDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0