HEMMA

Nuuuuu är jag hemma efter en trevlig vecka på Öland! nicenice:D  Direkt när jag kom hem så gick jag ut i trädgården och kollade läget och då står hela grannskapet och hoppar på vår studsmatta..hahah rave? Det gäller att passa på när vi inte är hemma dudes.
MEN IAF.. Idag på morgonen åkte vi in till Färjestaden för vi orkade inte med värmen så vi gick i lite affärer och chillade vid en strand osvvvv. Hittade lite fula kläder men det får duga. Sen hoppade jag på tåget till Växjö i min ensamhet och åkte hem...läskigt värre:) Nu blire till att chilla ett tag..sedan drar jag vidare igen tjo och tjing.

Jag och Patte för ett tag sen när vi taggade in för ett rave hemma hos virre
fan va snygga

/ mitch_cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0