IM HE FUCKING STAAAAAAR

fuckmannnen.....
här sitter jag hemma i soffan med pappa och kollar på fotboll :D
vi chillar på rätt bra, lördag och allt... HÄFTIG LÖRDAG! loveititit
igår kom älmhult hit och tja det va ju såklart kul, sov dock inte så mkt men
det får man alltid  räkna med.. sov i tält vilket va svin varmt så michelle och jag
gick ut och sov på studsmattan, myyyyyyyycket bättre omfg. :D
iallafall idag har jag inte lust att röra mig en meter känns som att jag inte har varit
hemma på skit länge vilket jag säkert har men det denna platsen i soffan känns stabil i kväll :D
Imorgon bär det av till tommelilla för vi ska till tosselilla såklart. fam ekström fam olsson gånger 2
det kan vi kalla ravvveeee och det taggar vi för.. vi ska upp vid 7 imorogn inte lika göttt men aja kul kommer
det att bli, vi ska sätta på solsidan nu och jag ska göra ett stort glas oboy! LOVE MY LIFE

"detta är den bästa dan i HEEEEEELA mitt liv"
hihiihihihihihihihihihi fnizzzzzzzzz motherfucker


/amandaolsson-vetattniälskarmigJAOOOOOOOOOOOOOo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0