jahappppp..

Då va det mååndag igen = springning!
idag va det värsta dagen jag har sprungit på fyfan va det va jobbigt, Kan iofs bero på att det är 100 grader ute men ändå. men är man en man så är man :D  jävlar va man det blev.......
iallfall så hoppas jag på at ngt kul ska hända ikväll för jag har verkligen inte gjort något sen jag va iväg på öland typ. sköööööööönt JODEEEEE!
igår va det ju kalas för edvin (kusinen) hipphipphurra! och ja, det va faktiskt rätt trevlans och jag ínsåg att Alicia och jag har samma humor (2½ år är den flickan) så visst hade jag roligt! :))

fyfan va vi är lama michelle men det är bara nice!!! och en sak till, vart är mitt bäztiiishalsband? ska nog leta efter det det är ju fan as fint :D 
MEN  NU ÄR DET DAGS ATT TA TAG I SITT LIV, LÄMNA DATORN EN STUND FÖR ATT UPPTÄCKA VÄRLDEN!
CYA ÄLSKADE LÄSARE! <3




jag och evelina för nästan 2 år sen, vi hade köpt "sisters" halsband och va skeeet stolta över dom(syns inte på bilden men dom är där ngn stans) !
AHHAHA så jäkla kul att hitta gamla bilder.... så ful man va/är

/MÄNDYTHEKINGJAP


Kommentarer
Postat av: carro

jätte fin blogg:)

2010-07-19 @ 16:17:04
URL: http://carolineklunds.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

sv: tack så mycket, din blogg är också grym :)

2010-07-19 @ 18:21:09
URL: http://amandapandaxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0