kalla mig rtd

Hallå i stugan/husen/lägenheterna/tälten/gatan eller vart fan du bor :D
härlig inledning sånt gillar jag ;)

iallfall igår var jag ute och gick med patricia i mer än 2 timmar NICE! :D sedan en liten färd hem till henne, där satt vi och spelade kort på balkongen till klockan 2 sen la vi oss på taket och kolalde på stjärnorna MYSIIIIIIIGA VI VET!
idag så vaknade vi klockan 9 för att sedan ta en tur till karlshamn (vägga) givetvis var jag tvungen att ha med mig springskorna så när vi kom fram så fick jag springa pappa i hälarna en riktig rave runda... skog,berg,trappor,stan och allt man kan drömma om inte alltför kul men jajajajjajaja efter det blev det ett dopp i det blå, Och nu sitter jag här med sanna (lillsyrran) passar henne idag eftersom mamma och pappa är ute och glider någonstans.... ;o jag är nog världens bästa syster lagat bakadpotatis, hyrt film och köpt mycket chips och godis så nu ligger vi här i soffan och har det riktigt bra :D (yyyyyyy
Det va väl allt för mig i helgen bär det av mot karlshamn igen ( östersjö ) griiiiiiiiimt tjejor!
HAHAH kollar på filmen farsan precis just nu "fuck you själv" ja vi ligger i soffan och skrattar så tårarna rinner poooouh :)


/ AMANDATHEONEANDONLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0