LIV IN THA HOOD

hallå där! nu är det fredag vilket innebär ÖSTERSJÖ SHALALALAL!
vi åker dit cirkus halv 6 vilket kommer bli fett med rave jao!:D
idag har jag bara chillat med så kallade bloggmiche det har varit bara nice
målade lite fint på gatan och folk kollade konstigt på oss UNDRA VARFÖR? omg
ialllafall stod det bla. kungen bor här och en pil till mitt hus... kanske va det de dom tyckte
va så konstigt? trodde att kungen hade flyttat hit? eller äh fattar inte grejeN! :D thihihihi
det va allt för en ung dam som jag en sån här ljuvlig natt. BTW, I natt ska jag och bloggmiche sova i mammas
och daddycool's säng det kallar vi rave


jag patricia och bloggmiche på bilden på valborg!

/amanda the rockstar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0