mändys tur att briljera föfann

livet leker och jag är kung


hallu igen im back on track motherfucker...
ikväll blir det pyamasparty med michelle o patte och med en kalender i högsta hugg ja Ohja..
sen får vi se vart vi hamlar framåt dagarna.
TODAYYYY har jag bara chillat, sov hos patricia inatt vi åkte båt med anton och hannes det va awesome må jag säga. Sen kollade vi på fotbollen och sedan en film som jag inte höngde med alls bra i men det va helt okej i think. :D det roliga är michelle att det ör bara du o jag som läser denna! maybee dags att visa omvärlden vilka extremt kungar vi är egentligen? huh.. eller kanske vi inte borde XD

JAJA TINGELING PYAM;ASPARTY NÄSTA!
/MÄNDZOOOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0