mf....

home sweeet fucking jävla home!

nu är vi tillbaka där vi hör hemma och det känns riktigt bra, jag har saknat min dator ändå... Och mitt älskade hus med såklart. När jag kom hem så sitter sanna med en rulltårta och ska fira att jag har kommit hem, hon är fan stört skön den bruden, love her.. :D
nu låter det som att vi har haft det skit tråkigt men det stämmer då inte, det har varit fäääääätt med chill (tjchill) som man då säger i älmhult... det finns väldigt sköna snubbar där må ni tro och visst va det även rave där ute i dom hyddorna det va helt awesome! ja juste, men nu är jag hemma och ska ta mig ett doppp in tha pooooool efter att ha slukat i mig den feta rulltårtan höhöhöhö..

det va allt för mig jag bockar och bugar
/ amandaaaaaaaakung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0