Tjing

hejhejhej!
nu är det tisdag och vad ska man säga? fick fågelskit på mig när jag låg o solade i ronneby, underbart :D
söndags - tosselilla med fam. ekström & fam. olsson 
måndags - chillade och va typ sjuk
idag (tisdag) - ronneby med fam. ekström & fam. olsson
nice to beee with the family and kussar och amigosss! :D

det va väl de som har hänt på dessa dagar, imorgon blir det förmodligen havet! jippiee motherfucker..
mamma står och laga tacos till mig nu mummmmms, sedan ska jag ner till ica hade jag tänkt för att köpa nötter
det hade inte helelr suttit fel!

(jag tänkte lägga upp en bild men det funkade ju såklart inte)
så synd eller kanske tur för er HAHIHÖHÖ!

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0