GÖTT MOTHERFUCKER

-DUDEEEE.för några dagar sen vaknade jag upp hos amanda sjuk förfan men mändy gav mig en alve då det blev rätt bra. lite senare åkte vi vidare till karlshaaaaamn. väl inne på östersjö så var vi jävligt rastlösa i början och gick bara runt och lamade oss och kollade på folk som ramlade i en trappa:) på något viss hamnade vi på en kiosk(?) och tog några fula bilder och PAAAÄÄÄNG- Fyfan va dåligt jag mådde. Efter någon timme eller två av lidande (både för mig och amanda&patrcia som var tvungna att ha mig efter sig.. haha:< ) så mådde jag hyffsat bra igen och aa tillslut så blev östersjö ganska lyckat ändå:)HÄHIHOTHIIT
-Igår vaknade jag upp i min egna kära säng som jag inte sovit i på 1 och en halv vecka! guttsnack. dock mådde jag knappast bra alltså fyfän. tog mig från sängen till tv:n.. och de var väll den dagens ansträngning:D
-och en dag som denna mådde jag nästan kanon igen och drog in till stan med syrrrrran. o ah det var väll kul det med.
och ja i hope everybody care om mina dayyyyyyyys
och imorgon är det tingsryds marknad. taggad? nej inte ett piss faktiskt :D men det blir säkert med kul i slutändan ska ni se:d
Men nu funderar jag faktiskt snart på att sova.för.det.hade.varit.gött.ju.gudnajt mister brajt lajt
/blogggisenmiche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0