WIIHUHUHUHUH

JAHAAA ny dag idag, och solen lyser inte så vafan ska man göra idag? jo vi säger väl såhär film, tofflor på, pizza och läsk låter väl ine helt fel NEJNEJNEJ! det kör vi på..  laddade över "alla" bilder (hela 3 st) till min dator men sen gick internet sönder så fick sätta mig vid daddycools dator... den funkar fanimej lika bra jappp. igår var släkten här som sagt vi spelade kubb och tjejerna sög! även jag tro det eller ej. och vi diskuterade om vi hela släkten skulle sova i blötan en natt (en stuga mitt ute i skogen och tro mig det spökar där) GHOSSST IN THA HOUSE! hade varit kul fast ne :DD:D::D:D:D:
nu ska jag städa upp i irak (mitt rum) och sen ska jag slänga mig på soffan och kolla på avataaaaaaaaar with the failmy Jaoooo






Jag patricia och bloggmiche

Innan dator dog hann jag lägga upp denna bilden här NICE...
men iallafall detta är ifrån öland när vi va uteliggare, det va grymt!

/ amanda faktiskt om ni inte fattade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0